28 mei 2014
WTC Expo Leeuwarden

Sprekers

Home / Sprekers
  • Sinds 2011 is Albert Jan Huisman Marketing Director bij Kennedy Van der Laan. Daarvoor was hij o.m Marketing Director Continental Europe bij Towers Watson, een wereldwijd toonaangevend adviesbureau, waar hij tevens deel uit maakte van het Marketing Leadership Team in Londen. Bij Kennedy Van der Laan houdt hij zich met zijn team bezig met de positionering van het meest innovatieve advocatenkantoor van Nederland en is hij lid van het Management Team. Daarnaast spreekt hij sinds 2011 regelmatig op (internationale) congressen over B2B Content Marketing.

    twitter


    drs. Albert Jan (AJ) Huisman
    drs. Albert Jan (AJ) HuismanKennedy Van der Laan
  • Gedreven, trots, ondernemend en breed geïnteresseerd. Dat zijn steekwoorden over van Lútsen Zijlstra mede oprichter van Xelvin West en Xelvin Oil& Gas. Geboren en getogen Fries, trotse ‘heit’ en actief in het dorpsleven. Naast voorzitter van TV Stanfries ook actief als tennisser en fietser. Lútsen is een levensgenieters en houd van weekendjes weg, vakanties, terrasjes pakken en vooral samenwerken met de leukste collega’s, de Xelvin collega’s!

    twitter linkedin
     

    Lutsen Zijlstra
    Lutsen ZijlstraXelvin
  • Afgelopen 10 jaar heeft Serge diverse functies bekleed binnen WoonFriesland en inmiddels voelt hij zich een spin in het web, die van afwisseling en uitdaging houdt. Analytisch, gedreven, altijd op zoek naar optimalisatie, divers, innovatief en sportief.

    twitter linkedin
     

    Serge Arthur Arnold
    Serge Arthur ArnoldWoonFriesland
  • Patrick is op zijn achttiende begonnen met ondernemen en hij heeft inmiddels, bijna tien jaar later, een autoherstelbedrijf, twee koffiecafés en een (online) reclamebureau. Het leukste aan ondernemen vind hij dan ook het bedenken van nieuwe concepten en het benutten en laten slagen van kansen. Patrick blijft graag in beweging en volgt nieuwe ontwikkelingen daarom op de voet.

    twitterlinkedin
     

    Patrick van Erven
    Patrick van ErvenDouwe Egberts
  • Rianne Jacobs-Schouten is een ervaren allround online marketeer. Ze werkt sinds december 2012 bij Kwik-Fit Nederland.

    twitter linkedin
     

    Rianne Jacobs
    Rianne JacobsKwik-Fit Nederland
  • Destinatie marketeer werkzaam voor NBTC Holland Marketing verantwoordelijk voor de internationale branding en positionering van de Nederlandse steden. Opgeleid in Groningen en via Amsterdam nu woonachtig in Utrecht, 34 jaar, getrouwd en vader van twee dochters.

    twitter linkedin
     

    Champ Bouwman
    Champ BouwmanCity Breaks
  • Gestart in marketing-communicatiefuncties in onderwijs en politiek. Daarna overgestapt naar directievoering in de cultuursector.  Vervolgens een praktijk opgebouwd als adviseur en interim-directeur in cultuur, met uitstapjes naar onderwijs, sport en welzijn. Eindverantwoordelijk voor de winnende campagne Leeuwarden – Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa in 2018.

    twitter linkedin
     

    Oeds Westerhof
    Oeds WesterhofLeeuwarden 2018
  • Hoofd van de afdeling Online van publieke radiozender 3FM. Verantwoordelijk voor alle online uitingen van de zender. Initiator van 3FM Social Radio.

    twitter linkedin
     

    Kris Sloot
    Kris Sloot3FM
  • Edwin Vlems is Marketing Manager van metaalgroothandel MCB en helpt B2B-bedrijven met inbound marketing: het online plaatsen van de kennis van het bedrijf en de medewerkers, als magneet voor klanten. Hij spreekt en schrijft over Inbound Marketing, Content Marketing en Social Media.  

    twitter linkedin
     

    Edwin Vlems
    Edwin VlemsMCB
  • As Global Head of Brand Design at Philips, his work focuses on driving brand experience design strategy and creative direction across the company, working with counterparts at Global Marketing and Communication as well as Marketing from the Philips Sectors of Healthcare, Lighting and Consumer Lifestyle. He leads the Global Brand Communication Design function across the company and provides Brand Design strategy and creative direction to all Philips sectors and regions.

    twitter linkedin


    Thomas Marzano
    Thomas MarzanoPhilips
  • 7 jaar geleden ben ik het vakgebied online marketing ingerold. Na te zijn begonnen met zoekmachine marketing en campagne marketing aan bureauzijde (IProspect & Yourzine), heb ik via eigen ondernemerschap in de vuurlinie de kracht en kansen van online marketing en e-commerce ervaren. In 2010 ben ik door Deli XL gevraagd mijn kennis op gebied van e-commerce en search in te zetten bij de transitie naar delixl.nl als primaire saleskanaal. Sindsdien werk ik voor Deli XL aan het vergroten van de omzet via delixl.nl en geeft ik aansturing aan een team online specialisten. Hierbij spelen search merchandising, conversie optimalisatie, en personalisatie binnen de uiteenlopende B2B marktsegmenten een grote rol.

    twitter


    Niek Sanders
    Niek SandersDeli XL
  • Na een carrière start als beroeps officier bij de landmacht heeft Arjan inmiddels zijn sporen verdient als digitaal strateeg. Zo is hij onder andere verantwoordelijk voor de E-marketing van de internationale makelaars franchise keten ERA. Arjan is daarnaast ook zelfstandig digitaal strateeg en directeur van een online media bureau.

    twitter linkedin
     

    Arjan Terpstra
    Arjan TerpstraERA
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.