28 mei 2014
WTC Expo Leeuwarden

Kim van Velzen

Home / Sprekers / Kim van Velzen

Naam:
Kim van VelzenKim van Velzen

Functie:
Strategisch adviseur en professioneel spreker in foodservice & horeca |

Korte biografie:
Kim van Velzen heeft met ruim twintig jaar ervaring in de hospitality meer dan een miljoen gasten verzorgd. Nu is Kim spreker en social strateeg met een specialisatie in hospitality en foodservice. Als architect van veranderingsprocessen helpt hij organisaties gastvrijer te worden en daarmee succesvoller te zijn. Verder gek op eten en reizen en een OEN: Open, Eerlijk en Nieuwsgierig.

Titel presentatie:
Gastvrijheid is een marketingstrategie.

Inhoud presentatie:
Impact hebben op de klant is het proces van een herinnering plaatsen in het hoofd van de klant. Met gastvrijheid maak je die impact. Het is veel meer dan online en offline vriendelijk zijn. Hoe pas je het gastvrijheid-principe als marketingstrategie, casussen als inspirerende voorbeelden en wat levert het op.

Interview:
Kim is geïnterviewd door Marketingfacts. Lees hier het interview

twitter linkedin

 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.